June 2013

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Syndicate

RSS Atom
Powered by InsaneJournal

Previous 20

May. 22nd, 2010

Meme | Picspam

Comment to this post with some picspammable top 5(s) (ships, non-canon ships, movies, characters, episodes of TV Show X, whatever) you would like to see me post about, and I will post it soon.

as a side note, i have been bitten (by bugs) so many times the last few days i think they may be trying to turn me or something. >_>

Jan. 10th, 2010

Plz to be going away now snow..

Is it spring yet? I would like for it to be spring already. I am tired of being cold and feeling gross. I am tired of my knees and fingers aching ALL the time. I am tired of the friggin snow. :| You know what else I'm tired of? Fucking mice. There's a mouse trap set up on my desk. This is wrong on so many levels to me.

Ugh. I'm sorry I'm being so slow about EVERYTHING. It's hard to get out of this funk when I feel icky all the time. Anyways, whatever, have a couple memes.


MEME 1:
Pick one of my characters (and one of yours) and I will show you:

5 icons that I feel best represent them
4 icons I don't use often enough
3 icons that best represent my character's feelings towards yours
2 icons that are my favorites
1 icon that doesn't really fit the character, but I can't live without.



MEME 2:
Pick a character. I will tell you:

5 people they would trust with their life, 5 people they'd throw to the wolves and 5 people they'd have a one night stand with.

Dec. 27th, 2009

hooooome!

I AM HOME! I HAVE INTERNET AGAIN! i however am still wearing fake nails and having issues typing. :|

I HAVE SO MUCH TO CATCH UP ON. i was already behind before we left, omg, idek where to start now. *headdesk* soooo while I traipse through everything and try to make heads or tails of life (omfg i had 170 new emails. sooo many new entries to read and i haven't even checked character journals yet, oh god, or facebook) i will leave you with TWO memes, which i think look pretty easy/fun/cute.


MEME #1
Pick a character and I will fill out all that stuff.

01. Full name?
02. Best friend?
03. Sexuality?
04. Favorite color?
05. Relationship status?
06. Ideal mate?
07. Turn-ons?
08. Last sexual experience?
09. Favorite food?
10. Crushes?
11. Favorite music?
12. Biggest fear?
13. Biggest fantasy?
14. Quirks in bed?
15. Bad habits?
16. Biggest regret?
17. Best kept secrets?
18. Last thought?
19. Worst sexual experience?
20. Biggest insecurity?


MEME #2
Give me one of my characters and one of yours and I will tell you -- no matter how ridiculous the pairing -- five facts about their first child (if they are canonically a couple with children, I will make up an uncanon child.) and possibly even a PB if I can find one in a speedy amount of time.


ALSO, BELATED HAPPY HOLIDAYS.

Dec. 6th, 2009

fhdsfjkhdshg!!!

belatedly, since i've already been kind of awol most of the week, but i'm on a bbhiatus. i'm just, idk, everything is crazy hectic and i feel like hot (by which i mean overheated and not, you know, oohlala) ass, and just.. whatever, you know? plus my comp is being a dickhead (or alternatively, i haven't cleaned out the files or burned anything in, um, well a year and it's a little constipated) so trying to fix that. and i need to pack up the stuff in my room before the cats destroy everything, because they took out another book yesterday and that shit is just not on :|| and oh god, i need to clean before i pack, because, ew. ..anyways!

i am so, so sorry to the peeps i owe tags and/or had some little plot stuffs going on with. i'll tag/comment/email first thing .. monday. yeah, monday sounds good. give myself the rest of this weekend to organize my life to function in some form of normalcy instead of constant flighty hecticness. ♥ y'all to pieces

eta: tuesday. make it tuesday.

Dec. 2nd, 2009

ARGH & Meme | Journal

TWO THINGS (sajdhsakd, why did I type two thighs first?)! Thing 1: I AM NOT GETTING NOTIFS FROM COMMUNITIES. I don't know why, I don't know how to fix it, but it's irritating me greatly.

Thing 2:
1. My username is ______ because ______: [info]taz_means_crazy because I get told I'm crazy a lot. Back when I first made it, it was strictly RPG related stuff, character profiles and such, right, so it made sense. I'd like to change it now, but buying a rename token doesn't seem worth it.

2. My name is _____ because ______: Since my username includes my name, I use the name section for random lyrics. Currently it's I am just a speck of dusk inside a giant's eye~ which is from I Like Giants by Kimya Dawson, which is ♥.

3. My journal is titled ____ because ____: I am not an angry girl but it seems like I've got everyone fooled / no I want to be more than a pretty girl Ani DiFranco lyrics which I just really like..

4. My default userpic is ____ because ____: Stop sign graffitied to say DON'T STOP LOVIN, which I think is kind of awesome.

Nov. 30th, 2009

Meme | Personal Info

You know how sometimes people on your friendslist post about stuff going on in their life, and all of a sudden you think "Wait a minute? Since when were they working THERE? Since when were they dating HIM/HER? Since when???" And then you wonder how you could have missed all that seemingly pretty standard information, but somehow you feel too ashamed to ask for clarification because it seems like info you should already know? It happens to all of us sometimes.

Please copy the topics below, erase my answers and put yours in their place, and then post it in your journal! Please elaborate on the questions that would benefit from elaboration. One-word answers seldom help anyone out.



LOL, actually though, if I talk about something and you have no idea what's going on, I probably forgot to talk about it in the first place. )

X-posted from LJ, because even though I tried not to, I end up rambling in here just as much as I do there. XD

Nov. 12th, 2009

Development | [info]steamtrek

This week has sucked more then I can even express. Also, our internet (IN THE WHOLE VILLAGE) is going to be really shitty for the next two weeks and kind of shitty for the next two months. :|

ALSO I AM TRYING TO CATCH UP AT GG, OKAY, I REALLY AM. IJ JUST HATES ME AND WON'T LET ME COMMENT MORE THEN FOUR TIMES BEFORE IT'S LIKE, LOL, YOU'RE DONE NOW. :|||||||||| -sigh-



Ideas )

Oct. 28th, 2009

DAMN YOU YAHOO!

JLHDJKHDKJHYCN my layouts. :||||

I forgot geocities was axing the freebie pages, so all my css pages are hostless now. MY JOURNALS ALL LOOK LIKE HOT ASS AND I DO NOT APPROVE. DAMMIT NOW I HAVE TO FIND ANOTHER FREE WEBSERVER. :|



..anyone have any suggestions, plz?

Oct. 19th, 2009

RPWriMo | Setting up shop~

I feel like refried ass. I just woke up and I am contemplating going right back to my bed. But I'm kind of hungry too and there is a promise of dinner soon, hence why I have not just done so. :\

ANYWAYS! Let me jump on this idea of making a list of logs for [info]rpwrimo.

Read more... )

Sep. 6th, 2009

Johari/Nohari!

http://kevan.org/johari?name=Tazzer

ETA: http://kevan.org/nohari?name=Tazzer

Aug. 25th, 2009

VERY MERRY BIRTHDAY WISHES!!

It's 1:30 there now, if I remember correctly, so I think you probably went to bed already, but..

HAPPY BIRTHDAY AMES!!
I love and miss you gurl!!! *snuggles to bits*

Aug. 6th, 2009

Pay me attention, for I will wither into nothingness if you dooon't..

ATTENTION [info]fjords!
I would like to take this moment to TY for breaking mine and Greta's brain (though for slightly different reasons) with the LEFG APPROVED stamp! So many ♥'s for you lady, so many.



SECOND ATTENTION to.. well whichever of the 3/4 neo mods who friended this journal and happen to be awake/see this first, really!
Just to be 100%, you don't have to place a hold to app a character at Neo, do you?

Jul. 26th, 2009

A little FML & minor Greta thoughts..

I HAVE SO MUCH TO CATCH UP ON. I really, really hate when the internet dies. :\

I think I'm mostly caught up w/Greta now.

IDK if anyone else will care, but I did have a reasoning behind her texting Regina over anyone else (by which I mean J/Q/S since they are technically her oldest and closest friends), so I willll share. 1. Quinn fails at being sensitive, she DNW jokes and snark atm. 2. Saoirse does not like Nick (but she did get some Greta being worried/freaking out a little in a comment). 3. Jamie just didn't feel right, tbh. I don't have a solid, actual reason, he just didn't seem like the person she would text.


Also I am fairly certain this will be her suggestion for her & (according to the list) Regina's date. XD


Oh god, I still need to catch up with Odie & Yas. :\


ETA: I was going to bed (after I mixed my henna dye for tomorrow) but then I found this site. I've read three pages already and am kind of bawling like a baby, omg. (this: :'' is me, seriously)

Jul. 19th, 2009

Meme | Last.FM (plus random thoughts & to-do list)

Stolen from the lovely [info]pronto!

This is sooo unrelated to character development, but IDK, I'm in a funk right now. )



Okay, seriously though, I am so out of it this week. We got back from the 5 (OMG what happened to 3 DAYS CRAZY PEOPLE I CALL PARENTS?!) day trip, and I just haven't felt like doing anything but sleeping since. And then of course this week is going to blow, because shopping and cleaning the whole house, and strangers coming over to tour the fucking house/yard and see all the animals, and just, ugh. FML this feeling of ugh needs to stop now.


TO-DO )

Jul. 13th, 2009

AND I BROKE MEDIA PLAYER TOO. WHHHHHY?!?!

JSYK DIAL UP IS THE BANE OF MY EXSISTANCE. AS IS AOL.

this isn't my personal journal, or whatever, so i'm not going to rant really, but i am still without decent internet access. i peaked at neo, to make sure i didn't miss the girls auction stuff, but other then that, no. everything takes two or three times to load at all, and it's just making me cranky.

on the plus i've been working on the 50 sentence challenge and thinking of some plot ideas. but i miss playing. D:

no, srsly, you can't even understand how much i miss just being able to check my email and comment with my characters.

anyways, this was mostly to say will be gone an extra day, will catch up then, plz expect comments and whatever else. lol

Jul. 8th, 2009

RP Quiz & Going Away for the Weekend

Your result for Roleplayer Test!...

The Soap Opera Star

Plotful, Character-Oriented, Sexual

You're the Soap Opera Star, the center of a massive web of characters -- and more importantly, character relationships. You roleplay mainly for character dynamics, and romantic character dynamics at that: if you didn't start playing with a ship in mind, you're definitely shipping now that you're playing. But it's not random relationships that appeal to you. You like your plots! It's just that most or all of them are personal in nature and revolve around either getting characters together or developing relationships once they've formed. But if given a plot like that, you're a determined, reliable RP partner. However, of all roleplayers, you're likely to be the ones most emotionally attached to your character and to fall in RP-love with the players of your ships.

Take Roleplayer Test! at HelloQuizzy

Huh, I guess, yeah? IDK, I mean, I do really like relationships, romantic and platonic alike, because I think they're important. I mean, where's the fun to playing if your character doesn't have people to talk to/hang out with/rely on. LOL, what the hell does fall in RP-love mean?



ALSO, I'm not going to be around this weekend. I should be around a little tomorrow, but Friday, Sat, Sunday I will be without net, and most of Monday (probably all of Monday too, since more likely then not will get home and die), so yeah. SO FRAZZLED. I think I'm alright character wise, IDK, still have a lot left on my to-do list. Annnd plz expect some belated comments from me and my characters when I return and all that jazz. XD

Jul. 5th, 2009

Meme |

Snagged from [info]shawful. :)

1. What is your character's dorm room like? How about their room back home? How is it decorated? Is it kept clean?

2. What is your character's idea of a perfect day? What would they do? Where would it be spent at? Who would they be with?

3. How well does your character sleep? What time do they usually fall asleep? Do they dream? What do your character's dreams consist of?


Greta )

Odie )


UNRELATED, I feel like ick again. I really need to stop sleeping like a fucking freak of nature. :\

Jul. 2nd, 2009

Development | Families

Unrelated to character development, I feel like ass. My sleep schedule is so fucking wonky right now (I woke up at 1am today, 12am yesterday). I already feel like going back to bed, and my days are running together in a weird way because of the weird sleep schedule. I honest to god didn't realize it was Thursday until half an hour ago when I was editing my gcal. :\ I may go take a nap soon because feeling like ass is not so great for being creative, and I've got logs and things to tag.


RELATED to CD, I've got family stuff kicking in my head, so I'm going to get it out. UNTIL THIS IS STRIKED OUT, ANYTHING BELOW THESE CUTS ARE GOING TO BE MESSY AND JUMBLED AS I THINK ABOUT IT/WORK IT OUT. TY.
Greta )Odie )

Jul. 1st, 2009

Organizing some thoughts..

I have finished Odie's app. I have sent in Odie's app. I have finished her journal, done her bio post, facespace, and random info. I have NOT posted w/Greta yet. I will do so later today I think. I hope. But I did vote with her.
i still need to work on akiko, finish skye's journal, and think about a boypb for dc. oh, and work on lm. but that's sort of a background project. idek

I'm in my brothers room, but I wanted to remember this stuff. and i am shamelessly editing this post, and it's a mess and makes little sense. sorry.

Ploooots I want/need & things to do )


unrelated, but i really want to play a character obsessed with video games and the angry video game nerd. which is funny because i personally suck so hard at most games. but i have a wealth of knowledge about them (tysm lil bro) and think it would be fun. someday i just may.

Jun. 23rd, 2009

Random Excitment!

So I was being all creeper like on Neo's hold page, and duuuuude, FISHBOY. Greta and I (shush Sophia, I'm not weird) are intrigued and excited by this prospect!



Also, I don't really want to do ANYTHING right now (because of the heat and my toe). :\ I apologize if I am especially slow or not around much, because when it gets hot I tend to turn into a slug and sleep more.

Previous 20